Peppar,peppar!


Så har vi bara febergräns här på morgon. Med andra ord en ganska pigg Emilio. Däremot verkar han ha mer ont i benen än vanligt då han helt plötsligt kan grina till då han härjar omkring på golvet. Tänk att han för en gång skull slapp bli så där dålig som han brukar blir :) För det vore ju konstigt om han blev sämre efter så här många timmar..? Nå ja, så länge han mår bra så är jag glad.

Förutom vaccinet så hade han förståss blivit större. Vågen visar nu 8420g och mätstickan 73cm. Så på nästan 3 månader har han gått upp kring 800g och vuxit 4 cm på längden. Som vi har kämpat hehe. Skönt med lite resultat.

Ute är det fortsatt varmt. Tack och lov så verkar det fläkta lite. Jag vill gå ut men ändå inte. Gårdagens promenad till BVC kom att bli pest och pina och på den sammanlagt en timmes långa promenaden så har jag ränder av precis allt jag hade på kroppen hehe. Är det inte av kläderna så är det av skavsårsplåstret på foten. SNYGGT! Men,men så länge det blåser så tycker till och med jag att det kan vara skönt.

Men nu ett blöjbyte. Ni får ha en fin fredag!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Skönt att han slapp bli dålig! Har P semester nu? Om ni har tråkigt får ni gärna roa en dam som är barnlös hehe. Klara åkte till Finland imorse och blir borta typ en vecka. Jag har inte ditt nr i den här luren. Jag har 0767998783 för tillfället. När det slutar funka har jag mitt vanliga nr igen. Kan du hiva iväg ett sms så jag har ditt nr är du snäll :)

2011-07-01 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!