Orkeslös


Jag har mått bättre i några veckor, så pass bra att graviditeten inte bara har känts som en tung men nödvändig transportsträcka. Det har känts väldigt skönt att faktiskt få må bra och kunna leva lite av ett normalt liv igen. Jag har på ett helt annat sätt kunnat luta mig tillbaka och känna efter och allt eftersom den lilla gör sig påmind så växer förväntningarna.

Den här veckan är det dock som om tröttheten är tillbaka och det finns inte mycket energi till övers och kudden har visat sig vara extra skön. Jag hoppas att det bara är något tillfälligt och att orken återvänder. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!