Vår alldelens egna Baby Tarzan :)









Kommentarer
Postat av: carro

haha nej vad rolig, söt ungen där :)

2011-07-25 @ 14:15:13
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hihi va söt han är

2011-07-25 @ 14:49:04
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Goungen! :D



Hahaa jo det var riktigt kul med badminton! Det var länge sen man spelade ngt sånt :D hahaa jag förstår vad du menar ;D



Nu har vi möblerat om i gästrummet, så nu står både soffan och sängen där :D det blev mkt snyggare att ha soffan där inne, än ute i allrummet. Så nu ska vi köpa ngn bänk/byrå att ha där soffan stod istället :) så nu äre bara att ni kommer fler gånger ;D

2011-07-26 @ 09:34:49
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Va rolig han är :) Så gulligt

2011-07-26 @ 19:02:58
Postat av: carro

Haha ja men precis :)



Jodå allt är bara bra, trött hela tiden.. Jag vill ha soooool :p Hur är det med er? =)

2011-07-26 @ 21:48:34
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hehee yes rummet är färdigmöblerat och står och väntar på er ;D och nästa gång ni kommer, har vi förberett med både kubb och badminton! ;D



Jag förstår din tanke! Jag hoppas att is och frost inte kommer så tidigt i höst, och att det inte blir allt för kallt! För då hade jag tänkt cykla med Knut till dagiset och sen till jobbet :D

2011-07-26 @ 22:41:37
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!