Mormor på besök


Igår kom Emilios mormor och Rizzo på besök igen och stannade tills idag. Det har varit så roligt dom senaste gångerna mamma har varit här och då menar jag inte bara för att hon har städat, lagat mat och bytt gardnier vilket jag är oerhört tacksam över utan för att det helt enkelt bara ha varit så kul att ha henne här. Jag skulle just till att skriva att jag inte riktigt vet varför men om jag tänker efter så gör jag nog det- vår relation har blivit bättre. Vi har befunnit oss i någon slags ansträngd svacka som jag nu skulle våga påstå att vi har tagit oss ifrån :) Jag hoppas att du vet att jag älskar dig.


R,M,E






Kommentarer
Postat av: Ma

Den kärleksförklaringen värmer mitt hjärta.

Vi ses på lördag. Kram på er hela gänget.

2011-06-01 @ 20:17:53
Postat av: Sinne

Haha jo jag såg det sen :)



Fy sjutton, jag har varit riktigt slut! Mest ätit och sovit när jag väl varit ledig. Men nu så är äntligen skolan sluut! :) Haha ja garanterat att man hade, det hade varit något!



Fredag låter great! Kul att ses :)

2011-06-01 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!