05.00


Är klocksalget som Emilio har fått för sig att börja göra morgon. Ett klockslag som enligt mig inte är en okej GOD MORGON tid. Som om inte 06 vore nog tidigt!? På dagarna tjorvar han och sover knappt. Allt detta i en mindre bra kombination. Ögonen går i kors. Hoppas dom inte fastnar permanent. Det känns näst intill oacceptablet att gå och lägga sig dryga timmen efter Emilio om kvällarna men vad gör man när man har bly i ögonlocken? Jag är mer än tacksam över att han oftast sover på nätterna.

Men nu tvättstugan. Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!