Helgen som gått


Landade hemma efter helgens bravader igår eftermiddag igen. Helgen har varit kanon :)

I lördags åkte vi ut till skärgården, träffade Emilios mormor och morfar under dagen, grillade korv och mös i solen. Emilio fick åka skoter för första gången vilket verkade gå hem, åtminstone ena vändan. På hemvägen var han så trött så han somnade så fort det började guppa. Stackarn. Det blev många intryck att ta in under dagen men mysigt hade vi.

Emilio i stugan

Lillhjärtat


Väl tillbaka på fastlandet igen åkte vi och handlade. Emilio fick sig en välbehövlig tupplur och därefter åkte vi till Lisa, Andreas och Knut och hälsade på.


Hos Lisa&Andreas


Timmarna gick och plötsligt hade klockan blivit så mycket att vi bestämde oss för att stanna över natten efter att ha blivit erbjuden ett extrarum på nedervåningen. Vi åt mat, tittade på Melodifestivalen, snackade strunt och spelade spel in på småtimmarna. Det var länge sedan man fick chansen att umgås en hel kväll då det oftast blir avrundning vid 19-20 då barnen ska gå och sova så det var riktigt kul.


Tack för en jätte trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så söt han är. Verkligen jätte fina bilder där han sitter i snön :)

2011-03-14 @ 11:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!