I pappas fotspår?


Godkväll i stugorna, allt väl? Lördagkväll ikväll-härligt!

Idag har vi haft besök av Sara, Robert och Livia för lite eftermiddagshäng. Trevligt! Ensammen igen var det en mycket trött gosse som inväntade pyjamasen men det var ingenting som pappas gitarr inte kunde fixa. Det bara lyser i Emilios ögon när den åker fram. Är det något som jag tror att han känner igen från det att han låg i magen så är det just P´s eviga klinkande dom sista månaderna.

Idag tog även Emilio sig en närmare titt :)


Gitarr


Ja, några akord får vi nog vänta på :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan mycket väl vara så att han känner igen ljudet från gitarren :)

2011-03-20 @ 09:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!