Karatefylla?


Vaknade upp med världens huvudvärk på morgon, ont i kroppen och påsar under ögonen. Känslan var som en ordentlig baksmälla. Problemet är bara att jag inte har något minne av att jag var ut och roade mig igårkväll. Därför ber jag nu er om hjälp. Hjälpa mig fylla i luckorna. Såg ni mig möjligvis överförfriskad igår? Vart var jag, vad gjorde jag? Skicka gärna bilder så jag får ta del av kvällen. Det hade åtminstone varit roligt att veta om jag hade kul ;-P

Nu ska jag lägga mig en stund medan Emilio sover. Förhoppningsvis blir formen bättre och kvällen är räddad. På återseende!




Kommentarer
Postat av: maria

Idag har ja pluggat och så vart i stallet. Jo så har ja rensat ur min bil som i morgon ska upp och gå åt pappa istället :) Själv då?



Usch de låter inge roligt att känna sig bakis, speciellt inte om man vet orsaken ;) Men ja hoppas du hade de trevligt igår om du nu var ut fast du inte vet de, haha :P

2011-03-01 @ 18:03:05
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Haha jag tror mig ha sett ett gäng mammor på stan. Du kanske var en utav dom ;-P



Nä skämt och sido, hoppas du mår bättre idag

2011-03-02 @ 07:46:30
Postat av: maria

Vi får väl se om de blir en bra affär, nä då den blir nog bra :) Jag får väl de som jag hade tänkt, hade kanske satt lite högre pris om jag annonserat men så länge ja får bort mitt billån + lite över de så jag kan köpa in mig i simons ena bil så blir ja nöjd :)



Ja de känns rikitgt roligt och denna veckan har vart en bra vecka foten värker inge speciellt och jag kan gå de ja behöver gå utan att halta mellan så de är bra de :)



Händer ikväll då?

2011-03-03 @ 19:48:15
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!