Lördag morgon


Godmorgon vänner! Det blev inget bloggande igår eftersom tiden inte räckte till. P var ledig så vi passade på att göra en mindre dagsutflykt till Piteå för att få lite miljöombyte. Käkade och strosade på stan.

Väl hemma igen dröjde det inte länge innan Sofi och Andreas knackade på dörren. Trevligt! Vi snackade och spelade spel och klockan blev närmare halv tolv innan dom begav sig hemåt. Disken åkte i diskmaskinen och därefter blev det sängen.

I helgen jobbar P igen men till skillnad från så många andra helger så har faktiskt jag och Emilio något inplanerat. Vi ska träffa Jenny och Håkan som är i stan. Kul,kul! Sist vi sågs var på Emilios dop vilket börjar vara några månader sedan.

Med respekt för grannarna sitter jag och väntar på att klockan ska bli damsugsvänlig. Det knastrar värre under fötterna så en vända med snabeldraken är ett måste. Under tiden har Emilio tagit sig en närmare titt.

Dammsugaren

 

Givetvis var han tvungen att freebasa efter en stund genom att släppa ena handen. Han ramlade och var noga med att säga hur synd det var om honom. Man skulle kunna säga att han överskattar sig själv mellan varven ;-P

 

Men nu blir det frukost. Hoppas ni får en fin lördag!

 

 



Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo det var lite trist! Hade jag inte jobbat natt så hade jag och Knut skjutsat mamma till Kallax själv och sen kommit till er. Men eftersom att jag jobbat natt, så kände jag att det kanske inte är tillfälle att köra till och från Luleå och vara vaken hela dan =/



Jag hoppas att det blir en bra tid som Andreas åker iväg på måndag, han har inte bokat flyget ännu! Blire för sent så vill jag egentligen inte skjutsa. Det gick ju rba när Knut var liten, men det är ju inte riktigt samma sak nu när han är större. Men jag hör av mig så fort han bokat en flygbiljett!

2011-03-26 @ 22:11:12
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Oj, va stor han har blivit! Det känns som evigheter sen vi sist sågs. Hör av er så bestämmer vi nåt. Stora kramar från oss ♥♥♥♥

2011-04-03 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!