Söndag


För att vara P´s jobbhelg så har det varit en mycket händelserik sådan.

Igår tog jag och Emilio en promenad in till stan. Jag tittade lite på vårkläder till Emilio utan några större framgångar. Valmöjligheterna är inte särskillt stora när han är i storlek av en halv månaders bebis och dom flesta funktinskläder börjar från storl 80. Polarn och Pyret har visserligen jackor och byxor från storl 74 som skulle kunna klä gossen även om det också blir stort till en början men det antar jag att man får leva med. Men nog om det.

Väl hemma från stan kom Jenny och Håkan som planerat. Vi surrade strunt ett par timmar och därefter begav dom sig tillbaka till hotellet.

P kom hem och drygt en timme senare kom dagens gäster tillbaka för lite kvällshäng. Vi käkade och några öl och cider sprättdes. Mycket trevligt!

Klockan slog tolv och en taxi plockade upp dom för vidare påhitt. En annan nöjde sig gott med att stanna hemma och lägga huvudet på kudden istället. Zzz!


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Funderar på att ta en promenad efter lunch och därefter blir det förmodligen till se eftermiddagens hockeymatch. Jag hoppas att vi inte tappar greppet pga gårdagens förlust för visst är det så mycket roligare att vinna? :-P

LHF


Men nu ropar Emilio färdigsovet i babymonitorn. Bäst att gå och plocka upp honom. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte skrivit nu på några dagar, min telefon har ju krånglat, men det visade sig att det inte var något större fel :) jag använder aldrig datorn nuförtiden så därav ingen blogg :) ja det kom någrastycken på tisdag och några till på torsdag spridna kalas även idag har det varit folk och gratta han :p vad gör ni i veckan då några planer? :)

2011-03-27 @ 19:13:32
URL: http://finest.se/Emeliegustavsson88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!