Flera timmar efter läggdags


Har precis tvättat av mig kvällens skönhetsmask efter att ha kommit hem från en tjejkväll hos Sofi. Har haft det riktigt trevligt. Ja, jag tror faktiskt att det är första gången jag har lämnat mina pojkar hemma för att roa mig lite bortsett ifrån två frissabesök sedan Emilio föddes. Det var verkligen på tiden.

Formen höll på att svika mig men med lite vilja och alvedon tog jag mig iväg. Vi har surrat, ätit ostbricka och spelat spel. Kul, kul! Nu däremot ropar sängen sedan länge. Vid det här laget brukar jag ha sovit ett par timmar redan hehe. Det kan tänkas att jag får sota för mina synder i morgon men det kan det få vara värt.

Andreas som tvingades lämna sina domäner eftersom han inte riktigt platsade bland oss brudar har varit här och hållit P sällskap.

Men nu natti, natti!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du han klättrar och är överallt! Man blir galen! :S ojoj, men alltså Sandra har du inte varit iväg utan grabbarna någonting förrän nu!?! Det är så skönt att komma ifrån litegrann ibland, jag brukar åka iväg någon kväll då och då till ex Lisa eller Tesse för att umgås och prata om annat och umgås :) det behövs verkligen! :) jo måste komma något till Luleå, Jens ska och handla en massa till badrummet till veckan/helgen då han får lön så jag kan höra av mig om vi får tid över, annars planerar vi in att komma någon gång bara för att umgås med er :) ni ska inte snart till Kalix? :)

2011-05-22 @ 08:22:42
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hahaa joo det finns väl en större risk att Knut blir en traktorförare än sjuksköterska ;D



Jag tror nog att ang mina små bristningar, att dom kommer att växa sig gigantiska under nästa graviditet! =/ alltså det är inte kul alls med bristningar, förstår inte varför sånt ska finnas!



Helgen har varit bra, lugn, har inte gjort så mkt faktiskt. Hur har eran helg varit? :)

2011-05-23 @ 20:10:27
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Inatt har jag drömt om att du var gravid igen! :D

2011-05-24 @ 09:16:08
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!