Livets största lycka


Att bli mamma :) Glad morsdag alla mammor! Morsmödrar och farsmödrar. För min del är det min första morsdag, drygt två veckor ifrån att vara den andra. Vilken morsdagspresent det hade varit att få barn dagen till ära. Istället väntade vi mer än gärna på att få träffa dig ♥

 

Emilio


Bortsett ifrån att det är morsdag idag så är det en ganska grå och seg söndag. Nacken värker och orken tryter. Dessutom så jobbar P hela dagen. Kanske blir det en senare middag tillsammans ikväll? Det återstår och se.

Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är vi tuffa mammor ;) Hoppas ni får en bra dag

2011-05-29 @ 12:43:09
Postat av: Anonym

Det är på dagis. I sommar ska jag dock jobba på gruppboende, börjar i slutet av juni. Ingen rast ingen ro!



Jaa, och det är ju förhoppningsvis lite varmare i juli. Om inte blir jag en mycket bitter kvinna.



Vad gör ni i slutet av veckan? Skolan är slut och jag jobbar "bara". Är långledig från torsdag-tisdag, tjoho :)Ska vi ses någon dag? Torsdag ska vi iväg till Piteå men annars har vi inget planerat.



2011-05-30 @ 22:07:23
Postat av: Sinne

På dagis är det nu :) Börjar sommarjobbet i slutet av juni, på gruppboende. Ingen rast ingen ro!



Aaah. Men förhoppningsvis är det väl lite varmare och soligare i juli :) Om inte blir jag en mycket bitter kvinna!



Vad gör ni i slutet av veckan? Vill ni ses någon dag? :) Vi är långlediga i stugan, från tors-tis! Skolan är slut så jag är verkligen ledig på riktigt, fy fan så skönt! Torsdag ska vi iväg till grannstaden men annars har vi noll komma noll planerat :)

2011-05-30 @ 22:09:09
Postat av: Sinne

Och nej jag försöker inte spamma men blogg.se krånglar! :P

2011-05-30 @ 22:47:27
Postat av: carro

Ja jag vet, jag hade samma problem. Som nu är tillbaka.. usch vad jävla ont det gjorde.. jag kommer aldrig våga mig dit. Då jag skulle dra en tand inför tandställningen fick jag 2 st doser lugnande + massor med bedövningssalva och spruta.. haha det var rooligt, blev lite små "full" haha Nä men jag hatar verkligen att gå till tandläkaren.



Jag såg dig och en annan tjej promenera förbi på våran gård för nån dag sen:)



Jodå allt är bara bra, hur är det med er? Vi måste ses nån dag!

2011-06-01 @ 21:57:24
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!