Söndag


Tro det eller ej men jag klarade mig igenom alla bidrag på Eurovision contest igårkväll. Det trodde jag aldrig eftersom ögonlocken brukar vara tunga redan vid 21. Röstningen såg jag däremot inte utan gick och lade mig istället. Helt klart värt det då jag kan se röstningen idag istället, mest bara för att.

Gårdagen i övrigt gick i vilans tecken bortsett ifrån lite nödvändig inhandling. Ändå inser jag att det är ett flertal saker vi har glömt att köpa- suck! Så få se om man tvingas iväg och handla lite idag också.

I övrigt har vi inga planer för dagen ur huvudtaget vilket är jätte skönt. Solen verkar ha tackat för sig vilket gör att jag/vi kan stanna inne utan dåligt samvete om vi känner för det. Det får nog bli en sådan där riktig slappar söndag idag.

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Haha nej inte! Jag har banne mig inte tid :( Både jobbar och pluggar nu.. Jättemycket i skolan och ingen tid känns det som. Efter 31 maj är skolan iaf slut tack gode gud! Är allt bra med er? :)

2011-05-15 @ 17:45:20
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: maria

Hehe ingen fara och tack så mycket :)



Ja då de var det, har vart folk här hela helgen typ så riktigt skönt när folket åkte hem oc alla hade vart på söndags eftermiddagen, hehe :P Trevligt när folk kommer och hälsar på men riktigt skönt när de åker hem och man får gå tillbaka till lugnet. Hade ni då en bra söndag?

2011-05-17 @ 14:20:48
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Jag vet jag är dålig uppdatera men har som inte allt haft någon lust att blogga :) skrev idag ska försöka lite ibland :p idag ska vi på kalas, Jens jobbar eftermiddag denna vecka (14:30-23) så man försöker hitta på något :) det mullrade just så det skakade i fönstren, urs hoppas verkligen inte att det börjar åska, är livrädd för det! :S speciellt när jag är hemma själv, eller utan Jens eller annan vuxen :/

2011-05-17 @ 14:54:10
URL: http://Finest.se/emeliegustavsson88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!