Torsdag


Hålla i stugorna. Har ni en fin förmiddag? Här har vi bara vädret att klaga på då pappan i huset är ledig :) Det var värre grått ute idag och blåser verkar det göra också.

Ska passa på att åka ner på stan för några ärenden. Försäkringskassan är ett utav dom-suck! Ska bla fråga om dom kan dra mer skatt från mina pengar så jag slipper få restskatt på flera tusen. I år landade det på drygt 4000- hallå!?

I morse vaknade Emilio en stund efter 07 som vanligt men somnade om igen. Han verkade bara förflytta sig ner till fotänden där han insåg att han nog skulle sova en stund till. Tyvärr så kunde jag inte somna om så jag låg vaken och funderade på allt mellan himmel och jord tills dess att han vaknade på nytt kring 08.30. Om jag blev nå klokare? Nä jag tror inte det.

Men nu hör jag att morgonens bajslass är avklarat. Dags att kila. Ni får en ha bra dag!

Bebbe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!