En helg senare


Morrn,morrn hur har ni det?
Här har jag precis börjat vaknat till liv efter lite frukost och ett blöjbyte som hette duga. Någon mer ingående förklaring skonar jag er ifrån men luktade gjorde det.

Helgen har till mesta dels bestått av förberedelse inför morgondagens tapetsering. Givetvis så visade det sig vara betydligt mer underarbete än vad vi hade väntat oss så slipdammet har legat som ett tjock moln över oss när Emilio har gått och lagt sig om kvällarna. Spacklats, målats och skurits bort gammal tapet har det också gjort så nu skulle jag våga påstå att vi är redo för lite våder i morgon. Mamma och pappa kommer hit och hjälper till :)


Slipdamm

 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nog var det damm alltid :)

2011-10-24 @ 13:27:17
Postat av: Maria

Ja vet inte om ja har svarat på ditt senaste eller? Haaha. Skit samma nu gör ja de om inte annat. Vart ska ni tapitsera? Det blir ju fint när de är klart i allafall :)

2011-10-24 @ 13:27:39
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Nåja det spelar ingen roll :)



Ja kan förstå de, men de är bra att de finns planer ;) hehe.

Bambii verkade ta de med ro, han var jätte lugn i hagen igår och sen i boxen. Tror de blir bra, men har ett lite surigt sto bredvid så Bambii vet inte riktigt vad han ska göra för hon skriker bara när de hälsar, haha.

2011-10-24 @ 14:10:38
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Carro, mamma till Neo

Okej, ja men det kommer nog :)



Ja, idag gör vi ingenting, Neo har ju varit på dagis till klockan 14 men inga planer just nu. Ni då? :)

2011-10-24 @ 14:37:28
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!