Höstens outfit



Emilio






Kommentarer
Postat av: Alex

Sicken snygging! :D

2011-10-05 @ 22:50:50
Postat av: maria

Jaa jag ska försöka ;) hehe.

De tär bara så mycket till och från och olika saker nu håller ja på att försöka hitta en lägenhet, och de är inte det lättaste här i västerås och jaa så bra går de, eller så inte mellan mig och S. Suck!



Okej vad skönt, trevligt med lite sällskap :) Och Emilios outfit såg riktigt fint ut till hösten!



Idag ska ja väl försöka plugga får se om en klasskompis hör av sig.

2011-10-06 @ 08:22:26
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Nä men så fin han är, väldigt välmatchad ;)

2011-10-06 @ 11:34:58
Postat av: maria

Ja du, massor med onödigt tjafsande och för många måsten hit och dit och så tänker vi väl lite olika om allt just nu. Passade bättre in med 100 mil i mellan, tyvärr.



Pluggandet gick bra, har gjort klart uppgiften så den kan ja lämna in i morgon som planerat :)

Absolut de hade inte vart fel, det skulle vara välbehövligt men just nu är de fullt upp kommande tid, massor med jobb och bambiis flytt och ja lägenhetsletande. Men får försöka komma upp så snart ja kan!

2011-10-06 @ 13:42:37
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: maria

Ingen aning faktiskt..



Ja de är synd att man inte kan åka uppåt men ska försöka göra de här inom en snar framtid!



I helgen händer inte så mkt, jobbar i morgon till 16 sen får jag se och så har jag stalljour på söndag och så ska vi köra någon slags träningsbanhoppning här i stallet också :) Själv då?

2011-10-07 @ 16:24:16
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!