Så var helgen över


Idag var det inte alls lika muntert att vakna. Inte på långa vägar. Zombiekänslan är tillbaka. Nätterna består mest av ett evinnerligt vridande och vändade, hemska drömmar och halsbränna. Sömn är det sista jag får för tillfället. Kan någon slå mig hårt?

P jobbar sent idag men jag och Emilio får besök av Sofia på eftermiddagen vilket känns kul då det var jätte länge sedan vi sågs. För länge sedan. Kul med lite sällskap :)

På torsdag blir det ytterligare ett inkik i bebishuset. Ni minns kanske att moderkakan låg för utgången på rul? Ska bli kul att se den lill* igen och förhoppningsvis så ser allting bra ut.

Men nu är det dags att rycka upp sig. På återseende!





Kommentarer
Postat av: Maria

jo då, stalljouren gick bra fast var riktigt trött sov två timmar innan de, haha..



I veckan är de intro och jobb på nya jobbet annars stallet och försöka hitta motivation för plugg, själv då?



2011-10-12 @ 14:33:00
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!