Lördag


Jag känner mig något piggare idag och lyxade till det med en dusch på morgon, efterlängtat och mycket skönt. Därefter hämtade jag Emilio som tack och lov verkar ha vaknat på en bättre sida idag då han var värre grinig och butter igår och inte mycket var till belåtenhet. Men alla har vi våra sämre dagar.

För tillfället har vi tagit paus i busandet, eller åtminstone mamman som fick stränga order av sin egen kropp om ta sig upp från golvet en stund. Det börjar snart vara dags för Emilios förmiddagslur och då ska jag också passa på att lägga mig så att vi orkar ta oss ut en stund på eftermiddagen.


ute






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!