Energi efterlyses


Det har varit dåligt med energi på sistone och orken har inte varit sen att tryta. Att ta sig upp på morgonen har varit hemskt, ja rena döden vissa mornar. Som idag till exempel. Kroppen vill inte och kämpar emot. När jag väl har tagit mig upp piggnar jag till för att sedan känna tröttheten komma smygandes någon timme senare. Tänk vad skönt det hade varit att sova, bara lite. Emilio går och sover och det gör även jag vissa gånger. Jag bara måste för att känslan av att rasa ihop ska försvinna. Tyvärr så resulterar det oftast i samma tunga uppstigningsprocedur som på morgonen och jag tänker att det inte är värt det.

Idag ska jag och Emilio passa på att gå ut en stund och fylla lungorna med frisk luft. Det kanske hjälper.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!