Torsdag


Hej vänner!
Hoppas ni har en fin morgon. Här vaknade vi upp till regn idag också. Vädret som var i helgen föll betydligt mer i smaken. Strålande sol och klarblå himmel. Vart tog det vägen?

Kom just att tänka på att jag går in i vecka 30 idag. Helt sjukt vad tiden går. Nu har tre fjärdedelar passerat och en återstår, närmare bestämt så har jag varit gravid 204 dagar av 280. 76 dagar kvar till beräknad födelse med andra ord. Det är knappt så att jag fattar det.

I natt drömde jag att vi fick en pojke med brett leende och en redig kaluffs på huvudet. Om det hade legat någon sanning i alla konstiga drömmar jag har haft hittils så är det helt klart den här jag hade valt. Vem är du egentligen som gömmer dig där inne?

Idag har vi tid på BVC då läkaren är där för sista gången i år. Inte något som Emilio egentligen skulle gå på men eftersom det har varit så pass mycket strul med maten och kräkningar så ville dom boka upp en tid och inte mig emot. Jag tar det mest som en extrakoll då jag tycker att allt har börjat flyta på sedan vi började ge honom våran mat. Någon medicin som har varit på tal om tidigare ska då inte behövas. Det ska bli spännande att se hur mycket gossen har vuxit.

Men nu ett välbehövligt blöjbyte. Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!