Svettiga dagar



I morgon är det dags att döpa Carisma och med det tillkommer förståss en hel del planering, fix och trix för att få ihop allting. Tack och lov för papper och penna då listan är lång. Men nu äntligen börjar vi ha koll på läget och det som återstår är dukning, hämtning av blommor, fixa rosetten till dopklänningen och att färdigställa tårtan som är påbörjad. Håll tummarna att den är med mig och att det inte börjar jävlas när det är dags för finliret.

Nå ja, det var en liten uppdatering från oss. Då vet ni vad vi pysslar med :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

Jag fick ngn enstaka bra bild, tyvärr så blev jag ju så irriterad över att minneskortet var fullt :P så jag fick ju stå och radera kort hela tiden, vilket gjorde att jag inte fick dom bilder som jag ville! Vill du att jag mejlar bilderna? :)

2012-04-24 @ 10:16:42
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!