Ledset idag igen

 
Ja som rubriken lyder så blev Emilio ledsen även på morgon, jätte ledsen :( Han började säga mamma med sin allra ynkligaste röst redan när vi började närma oss dagisgården och blev först lite ledsen när jag lyfte honom ur vagnen men jag lyckades prata bort det och därefter var allting lungt tills vi skulle säga hej då. Han blev så ledsen och jag hörde honom gråta och ropa efter mig ända ut. Usch och fy vad jobbigt att inte bara kunna vända sig om och krama om honom. Om han bara visste hur ont det gör att höra honom skrika bakom ryggen och inte få göra allting bra igen. 
 
Igår när jag kom för att hämta honom så berättade personalen att han hade frågat mycket efter mig och att han hade tyckt att det varit lite jobbigt när andra barns föräldrar hade varit och hämta dom och inte jag hade kommit. Direkt han såg mig slänge han duplot han satt och lekte med och sprang fram för att kramas. Sedan hade han brottom, brottom. Han skulle gå genast och drog mig i handen tills vi hade kommit ut i kapprummet. Får se hur det går idag..?
 
Älskade tokfrans
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia mamma till vilja och Tintin

Men åh vad jobbigt, hoppas det blir bättre!! Min onge grinar bara när jag hämtar henne.. Kanske låter lyxigt men är lite jobbigt att klä på en tokigt arg unge som skriker nej och viftar med armarna. Haha

2012-08-30 @ 19:43:32
Postat av: Theres

Usch vet hur det är. W har aldrig riktigt gillat förskolan. Har varit jätte jobbigt men nu har han kunnat vara hemma med mig och E :-)

2012-08-30 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!