En blocket annons eller inte?


Emilio är verkligen dålig på att sova just nu. Jag vette tusan vad ungen har fått för sig. Allt har varit upp och ner sedan han var sjuk. Han gör morgon mellan 5-6 varje morgon genom att gnällgråta där han går från 0-100 direkt. Carisma som tidigare har sovit väldigt oroligt efter att hon har ätit första gången på natten har äntligen börjat sova bättre mot morgonsidan. Till vilken nytta undrar man då Emilio självklart väcker henne också. Som om det inte räckte med tidiga mornar så har han även börjat tjorva på dagarna också. 20 minuters vila räcker väl? Hör och häpna så sov han hela 25 minuter idag. Somna om, vad är det? Han är inte precis pigg om vi säger så. Var och varannan dag hinner han somna till antingen på skötbordet eller i matstolen innan det är dags för honom att gå och sova, idag tre gånger sammanlagt. Ändå satt jag och pratade med honom. Jag hoppas verkligen att det ger med sig snart, för allas skull.





Kommentarer
Postat av: maria

Ja exakt låter som en smart ide, hade inte vart helt dum att ha. Inte för att den får plats någonstans här i min lägenhet, haha.

Usch låter inge skoj att Emilio inte vill sova, måste vara riktigt tungt när man själv börjar bli trött.

2012-02-22 @ 16:16:54
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!