Ledsen och sjuk kille


Emilio har fortsatt vara hängig och igårkväll efter läggdags blev han tungandad, hostade och var jätte rosslig och kunde inte sova och grinade massor. Det började tjuta när han andades så vi blev tvungna att ringa in till jouren som ville att vi skulle komma in med honom. Vi kastade oss i bilen och i natt har han fått inhalera två olika mediciner och det tyckte han förståss var väldigt otäckt. Mammas lilla hjärta! Det började lätta och vi kunde åka hem efter några timmar. Två timmar efter att han somnat vaknade han upp och grinade och lät förskräcklig återigen men lyckades somna om efter en stund. På morgon rosslade varenda andetag men allt eftersom han har varit vaken så har det lättat igen. Jag har dock en känsla av att det inte kommer hålla i sig under kommande natt men håll tummarna.




Kommentarer
Postat av: Terese

Stackars liten :( Hoppas han börjar må bättre snart

2012-02-08 @ 14:02:54
Postat av: Jenny

Usch va obehagligt. Hoppas att han mår bättre..?

2012-02-09 @ 11:43:51
Postat av: Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

Men vad trist =/ det låter som samma som Knut fått, men Knut har inte alls i samma utsträckning!

2012-02-09 @ 14:31:09
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!