Trött och slut


Huvudvärken är ett faktum efter några nätter utöver det vanliga. Emilio som var sjuk fredag och lördag men som fortfarande har någon konstig inställning om att så fort han vaknar till ska ynka sig, gnälla och gråta och somnar heller inte om efter en ombäddning eller två utan det kan pågå en halv timme- timme för att sedan börja en stund senare igen. Sedan har vi Carisma som givetvis äter på natten och däremellan vill till att börja vakna av sirenen vägg i vägg och sist men inte minst hon som i sin tur väcker Emilio mot morgonsidan. Ja... Tröttsamt är bara förnamnet. Jag vet att Emilio har tjorvat en del efter att han har varit sjuk tidigare men dom här nätterna har varit extrema så jag hoppas verkligen att han snart är tillbaka i gamla banor igen. ...Godmorgon förresten...




Kommentarer
Postat av: Jessica

Snacka om kul vi hade på den tiden ;)

2012-02-06 @ 09:20:30
URL: http://wearisome.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag håller med, melodifestivalen var väldigt bra jämfört med tidigare år :) hoppas att det håller i sig nu genom alla program!



Näe man vill ju inte ha en suflett, jag fattar inte ens varför (speciellt dom dyrare tillverkarna) valt att bara ha en suflett! För tänk i sommar då bäbisen sover och Knut är vaken, hur gör man då? Då kan man ju helt enkelt inte ha nere sufletten :P näe mest troligen så blire Carenas vagn, även om sistarna inte går och vända mot sig.



Jag hoppas att Emilio sover inatt =/ Knut hade ju världens konstigaste natt inatt och jag förstår itne riktigt varför? Jäkla ungar som inte kan sova :P

2012-02-06 @ 21:29:00
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!