Levererat och monterat gåband


Idag kom mamma och pappa hit med gåbandet :) Det står bara och väntar på att få gås på. Nu jäklar!! Jag hade däremot inte räknat med att vi hade behövt två då det genast blev konkurens. Emilio först, mamma sen...? Någonting säger mig att det är så det kommer att bli.





Det kanske är så här vi borde göra, utnyttja situationen och trötta ut honom så att han börjar sova lite bättre. Med lite mer övning så kan vi snart ställa honom där varje kväll.En timme eller två borde räcka ;-P




Kommentarer
Postat av: Terese

Hihi så rolig han är

2012-02-19 @ 14:58:06
Postat av: Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

Jo det är väldigt trist =/ jag jobbar hela den här helgen och nästa, så nu när vi börjat bli mera friska kan vi inte komma och hälsa på =/ och sen i veckan så är det Andreas tur att köra, så då har han volvon... men när melodifestivalens final är 10:e mars, då är jag ledig :D så då bokar vi in den kvällen tycker jag!:D



Hihi vad gullig han är Emilio :D njäe motion är inte direkt prio 1 nu, men jag hade gärna promenerat lite mera för jag har ju gått upp x antal kilon :P och har några kilon kvar att gå upp tyvärr...

2012-02-19 @ 20:17:10
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

En timme är kort för Knut, hemma sover han mellan 1,5-3,5 timme. Men på dagis sover han alltid sämre, men han brukar som ändå nästan alltid sova 1 timme och 10-20 minuter iaf. Men inte igår =/ men varför ska Emilio sova så lite för =/ då får du ingen paus alls på dagarna, du kan ju inte lägga dig och vila ngt alls =/ har du testat att du och han lägger er i eran säng och sover tillsammans?



Jo vi har hunnit diskutera tidigare om att vi kanske skulle komma till er på melodifestivalen :D vi har tom fixat barnvakt ifall att vi inte ids ta med Knut ;) men vi har nog nästan bestämt oss för att komma till er då, men vi har inte bestämt om vi ids ta med oss Knut eller inte :) men mest troligen så får Knut följa med :)



2012-02-22 @ 09:34:47
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: maria

Hej där. Hur står de till? Härligt med ett gåband lättare att kanske hitta lite tid att röra på sig, skulle jag också behöva.



Ja minns inte om ja svarat på ditt senaste eller inte så jag svarar nu igen eller kanske inte igen, ja hur som helst. :)

2012-02-22 @ 13:28:51
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!