Helg


Lördag och P jobbar så jag och barnen roar oss på egen hand. Carisma ligger ute i vagnen och sover medan jag och Emilio har lagat mat här inne.

Igår hade vi fredagsmys och grillade till middag. Det finns nog inget godare- mmm.. På kvällen kissade Emilio i pottan igen. Han må visserligen ha börjat på golvet men kissade färdigt på pottan en stund senare så jag tycker att det räknas :) Mammas duktiga pojke

Blir nog en rätt lugn dag idag. Jag får se om Emilio får sova inne innan vi går ut och leker en stund eller om han helt enkelt ska få sova i vagnen. Det tåls att fundera på. Tills vidare får jag önska er en trevlig lördag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!