Förra helgens kreationer

 
Kom faktiskt att bli första gången det kändes lite tungt att göra en tårta. Kanske för att jag inte riktigt har mått bra och för att jag varit så fruktansvärt trött, planer som gick i stöpet osv. Fantasin var som bortflugen och händerna funkade liksom inte. Jag blev helt enkelt inte nöjd och bestämde mig ganska snabbt för att hålla det rätt simpelt. Har man bestämt sig så har man. Man kan inte ligga på topp varje gång men en tårta blev det i alla fall :) Ett gäng söta marängspöken gjorde oss också sällskap på bordet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Theres

Ser avancerat ut för mitt öga och såååå fint, häftigt, underbart :-) Verkligen jätte tråkigt att det blev som det blev, vi som sett så mycket fram emot den helgen :-( Förhoppningsvis är vi snart på banan igen och då tar vi igen förlorad tid :-) W saknar verkligen E och han gillade verkligen sin överraskning som hängde på dörren :-)

2012-11-08 @ 22:28:24
Postat av: Anna

Hehe den där tårtan kan du alla gånger vara nöjd med. Annat än en annans gräddtårtor :-P

Jätte söta spöken också :)

2012-11-09 @ 08:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!