Nöjd kille

 
För någon dag sedan skulle pappan i huset ge middag till Carisma och vilket liv det blev. Emilio skrek bokstavligen rakt ut och tårarna sprutade... Jag och P tittade på varandra och undrade först lite vad som tagit åt honom. Det är ingenting nytt att lillasyster äter en stund innan oss andra. Emilio grinade och grinade tills jag tog tag i honom och frågade lite på skarpen vad han var så arg åt då han inte svarat tidigare. Han lugnade sig ett slag och sa Daaaaah(Jag).. Bibbi(Carisma).... nam nam.. Han skulle helt enkelt ge Carisma maten, något han aldrig har gjort tidigare men just denna dag så hade han minsann tvärt bestämt sig för det. Okej men gå och ge henne maten då sa jag.. Tårarna byttes snabbt ut till ett stort flin och det var en mycket nöjd Emilio som satte sig till rätta. Hur kunde vi inte förstå det..?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så stor han ser ut då han matar lilla syster :)

2012-11-23 @ 13:31:51
Postat av: Carro, mamma till neo

Men så söta :) och emilio är ju super duktig och ser helt stor ut :) hoppas att ni har det bra, kram

2012-11-23 @ 15:56:21
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut & Agnes

Hahaa ja men varför förstod ni inte det :) nog är dom roliga ibland!

2012-11-24 @ 02:34:07
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!