Hängig kille

 
Tog mig i sängen efter 02.00 i natt men det har inte blivit mycket till sömn. Man skulle kunna säga att man har övergått till reserven, bäst att inte känna efter hur trött man är. Traskade ut till tvättstugan på morgon igen- yes alla maskiner lediga! Det behövdes...
 
Till vårat lilla hjärta då så vaknade han strax efter 07 på morgon och hulkade till när han hade kommit till soffan. Åh neeej var jag inte den enda som tänkte men det blev aldrig något. Däremot så kunde vi snabbt konstatera att han hade feber då han var ordentligt varm och hängig. Han har fått en zupp och druckit lite vatten. Välling sa han bestämt nej till och har nu somnat i P´s famn i soffan. Jag hoppas att han får börja må bättre snart.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch, hoppas han kryar på sig fort!! vi har fått rekomendationer från s-byn att ge dem isglass, så de långsamt får i sig vätska och energi (socker). Och så ge majs- eller risvälling när de börjar piggna till.. och lite vitt bröd.. :)

2012-10-12 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!