Dan före dopparedan

 
Titta, titta vem som tar sig tid att skriva. En klapp på axeln till mig :)
 
Morgonen började med uppstigning vid 7. En timmes sovmorgon dagen till ära. Kanske dock ska tilläggas att vi hade kvällsmys(all day long) hos Emma och Christoffer igår vilket resulterade i att barnen inte kom i säng för än halv elva. Så oansvarigt tänker ni nu men ibland får man lov att busa till det. Huvudsaken att det är glada miner. Ikväll blir det ordning i ledet och vanlig tid i säng inför vad som komma skall. Julafton är en stor dag då man är liten :) All väntan och längtan på tomten, klappar och bus kräver ordentlig uppladdning!
 
Idag kom min (skäggige) storebror och hans tjej Elin hem från Göteborg. Så himla roligt att se dom. Jag önskar att vi hade fått ha dom närmare oss. Dom finns i vårat liv men lite så där på håll, lite som ett tomrum som längtar efter att fyllas. Nu har dom efter ett par timmar här tillsammans med mamma och pappa åkt hem till Kalix men på juldagen syns vi igen för att fira julafton nr 2. Det ser vi fram emot. Morgondagen firas här i Luleå med P´s familj.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: llEmmall

Men spoooky tomte där!! Tusen och åter tusen tack för den fina lilla julklappen! :D

2013-12-25 @ 16:49:51
URL: http://www.llemmall.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!