Midsommardagen

 
Igårkväll började P också känna sig krasslig, Emilio är lite hes och hostar peppar, peppar bara än så länge och morgonen startade vi 04.15 med att Carisma kräktes i sängen. Stackars! Efter upputsning, renbäddning och ny pyjamas somnade hon om och vaknade igen vid 07.00. Morgonens välling har hon fått behålla och nu har hon precis fått lite yoghurt och ska gå och duscha med pappa. Själv försöker jag behålla lugnet.... Inge mer kräk...Ingen magsjuka tack!
 
 
 
Undra just om gårkvällens hårda och uppblåsta gravid mage kan ha varit en bidragande anledning..?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

Nämen vilken mage hon hade!

2013-06-23 @ 16:08:40
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Min son vägde 9050g vid 18mån o var 78cm.(också avplanad viktkurva) Hans mage såg exakt ut sådär också. Han hade ätit mjölkfritt sen födelsen ungefär efter många utredningar inkl gastroskopi o biopsi (inte gluten) däremot t

2013-06-24 @ 20:49:19
Postat av: Anonym

Däremot var han sjuk o förkyld ofta. Förkyld konstant. Efter en massa utredningar o borttag utav de ena efter det andra så visa de sig att sonen hade för stora halsmandlar som var extremt stora o vi fick inrådan att ge honom mjölk som vanligt. Hans mage blev normal inte alls uppblåst o efter operation har han gått upp 1,5kg på 2mån. Sonen var utredd i nästan 6mån tid pga allergier som aldrig existerade egentligen största problemet var halsmandlarna o körteln bakom näsan. (Han åt jätte bra men gick inte upp i vikt)

Jag vill bara skriva detta för att ni inte ska stirra er blinda på enbart intolleranser det kan finnas så mycket enklare förklaringar till hennes avplanande viktkurva.

2013-06-24 @ 20:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!