Here we go again

 
Godkväll ute i stugorna. Hur har ni det ikväll? Här har jag precis nattat barnen och landat i soffan för kvällen- skönt! Emilios mage är tillbaka, äntligen! Däremot så fick han en förkylning på sin förkylning så han snorar och hostar mer igen och direkt han rör på sig lite mer, framför allt ute får han riktiga hostattacker :( Jag undrar just vart remissen till barn i Sunderbyn som skulle ha kommit i slutet av förra året har tagit vägen. Det kanske börjar vara dags att efterlysa den..? 
 
Vidare så började P känna sig dålig igår och idag har han varit liggandes i soffan med feber och ligger med näsan under täcket ännu. Carisma har också börjat snora litegran och jag, ja, jag känner lite i halsen så vi får väl se hur det utvecklar sig. Carisma måste jag däremot säga har klarat sig riktigt bra genom alla sjuksvängar men jag hoppas förståss att hon klarar sig från att bli så sjuk den här gången också. Tänk om vi bara kunde få vakna upp friska som nötkärnor hela bunten i morgon, det hade varit något.
 
Men nu åter till soffan som jag inte trodde att jag skulle få sitta så mycket i ikväll. Har pysslat på med en tårta under dagen och är peppar, peppar "redan" färdig. För en gång skull slipper jag nattarbete :) Tänka sig, allt som behövdes var att börja lite tidigare ;-P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!