ÄNTLIGEN kiss i pottan

 
..............................................Trumvirvel............................................!!!
 
Carisma är hopplös när det gäller att göra vare sig det ena eller andra någon annanstans än i blöjan hur än man har försökt. Hon har totalvägrat och blivit hysterisk. Idag när vi kom hem från dagis tänkte jag att nu jäklar och tog av henne blöjan. Trots många försök, läsning av böcker och annat svammel så hände ingenting. Tillslut tog jag till fulknepet- MUTA. (Ni får ursäkta men jag kunde inte hålla mig) Hon satt en kort stund men utan resultat men hon skulle givetvis ha "belöningen" ändå och blev JÄTTEarg och skrek för full hals när hon inte fick. Jag upprepade vad vi hade kommit överens om och efter en stund när hon hade skrikit av sig så såg i ögonvrån hur hon började dra ner byxorna och började gå mot toan. 10 sekunder senare ropade hon att hon hade kissa och tametusan- TAADAAA!!! :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!