Ett evigt kurrerande

 
Antibiotikakuren börjar närma sig sitt slut, 3 dagar kvar och vi andra har tack och lov klarat oss från eländet. Emilio har haft si så där 3 prickar vilket är en fis i rymden i gemförelse med Carismas 100. Var inställd på dagis i veckan men det ena avlöser det andra- right! Jag fick feber i gårnatt vilket består men värst är för tillfället huvudvärken. Emilio som inte riktigt har återfått formen sedan han var sjuk har varit väldigt trött dom senaste dagarna, knappt ätit någonting och klagat på ont i öronen. Igår eftermiddag fick han också en släng med feber så idag och förmodligen resten av veckan är vi hemma och kurrerar oss då ordinarie personal är på kurs i slutet av veckan. Carisma duracellkanin är det förövrigt inget fel på (än så länge) och har minst sagt energi för en hel skock med ungar. Man kan just undra vad dom har tryckt ner för uppåtchack i pencilinen :-P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!