Blogg-dags!

Jaha då var tanken att haka på bloggtrenden, kan alla andra så kan väll jag! Har funderat på att skaffa en blogg ett bra tag men har liksom inte blivit av. Jag skall göra mitt bästa att knappra ner lite tankar, funderingar och annat allmänt tjaffs, ska väll dock inte skryta om att jag har det mest händelsrika livet men vad gör det?? HÄNG MED!

Är på besök i Kalix hos föräldrarna, vi skall strax åka vidare till IKEA... farligt, mycket farligt. Vi skall kika på ett kök till ett eventuellt renoveringsobjekt som vi funderar på att köpa.

Ikväll händer det grejer! Skall på tjejkväll, var inte igår och kommer nog bli riktigt trevligt, snacka skit och dricka gott, kan det bli bättre? In i dimman!

Måste åka nu!

Ciao~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!