4 månader


Idag blir Emilio 4 månader, det känns overkligt men ändå inte. Samtidigt som det känns som om det var nyss du kom till oss så är det som om du alltid har funnits här. Ja, det är en obeskrivlig känsla. Jag älskar livet som mamma.

babygym

Utan dig skulle mitt hjärta blöda ♥


Vidare så har Emilio fått vara på babysång för första gången idag om än han kanske är lite för liten ännu för att ha glädje av den på det sättet som dom lite större barnen har. Han hade då åtminstone fullt upp med att titta på allt runt omkring och somnade lämpligt en bit in i sångtimmen till både bongotrummor och maracas hehe. Det var Carro och Neo som drog med oss så vi får tacka för en mysig dag :)

Nu är det en kort återhämtning innan det är dags för att göra pizza med Sofi och Andres ikväll. Blir nog både gott och trevlig som alltid.

Emilio börjar stöka ute i vagnen. Dags att avsluta. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt med sång och gott med pizza :D

2010-10-12 @ 15:48:27
Postat av: Carro

haha ja men precis, men han förstår nog att det är du då :) Tack för en trevlig dag, prom imorgon ?



2010-10-12 @ 16:40:31
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag ångrar jättemkt att vi inte tog studiobilder när jag var gravid! Var påväg flera gånger att boka, men det blev aldrig av! Och det ledde till nu att vi har INTE en enda bild på mig när jag är gravid! Förutom dom obligatoriska magbilderna då. Men vi har inget kort på hela mig och magen! Skitirriterande =/ så nu var jag snabb på att boka tid hos danielphoto för att fota Knut! Synd bara att vi varit tvungen att omboka två gånger =/ så nu är Knut så "stor" hade gärna velat ha studiofoto när han var en liten bäbis oxå! Men sånt är livet :P



Hehe ingen aning :D kanske kom lite snabbt :) men kl 10 ska vi vara i Lule och är väl färdiga vid kl 12 kan jag tänka mig. Så då tänkte vi fara och äta lunch någonstans och sen gå på lite shopping :)

2010-10-12 @ 18:05:08
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Sinne

Åh det är så mysigt med sång! :) Synd bara att HELA stan brukar vara på fredagar och man får knappt plats.



Men stora killen. Herregud, det syns verkligen hur stor han har blivit. Och man glömmer verkligen bort hur fort det går ser jag.. :)

2010-10-12 @ 19:08:10
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!