Lunchdate


Jag och Emilio har haft besök av Alex idag. Mycket trevligt. Var en hel del uppdatering som behövde göras. Efter lite häng här hemma åkte vi in till stan och åt salladsbuffé. Och som jag har längtat! Äntligen fick jag min sallad och soppa :)

Nu däremot har hon börja rulla hemåt igen och jag passar på att surfa runt bland lite bloggar medan jag inväntar att gossen ska vakna för mat. Han ligger och sussar ute i vagnen som jag fick se till att ankra fast ordentligt för vilka orkanvidar det är ute. Det är den mindre trevliga höstblåsten som är och hälsar på- brrr! Nu blir det soffmys resten av dagen.

Vad har ni för er en måndag som denna?




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Skönt med snabb förlossning :) det var samma här, 8 timmar efter jag fick första värken :)



Ja det var ju otur att ni bodde i Lule! Hade ju annars varit jättekul med babysim tillsammans :D vars i Lule bor ni? Vi bodde där ett år och då bodde vi på Bergnäset :)

2010-10-04 @ 16:02:40
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica

haha tiden går fort, men än är det ju ett tag till du behöver ge han vanlig mat :P



Maila på denna [email protected] och jag lovar att det är ett lätt lösen :p men sen kan man ju spara det på datorn så slipper man skriva d varje gång :P

2010-10-04 @ 16:06:42
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Josse

Det eländiga lösenordet går att få ;) Hihi, ja hon växer och frodas. 14 månader nu!



Din gosse växer han med, jag måste fråga. Har jag sagt grattis? Jag fick en sån hemsk känsla att jag kanske inte gjort det, även fast jag tror att jag gjort det. Jag måtte vara en virrig människa! Men han ser ju väldigt go och söt ut Emilio lilla! Går allt bra för er?

2010-10-04 @ 22:16:20
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag tror absolut att det gör ondare vid snabb förlossning! Alltså när jag kom in 1 timme efter första värken, så hade jag öppnat mig 6 cm! JAG HADE ONT! Jag kunde inte alls slappna av! När dom skulle undersöka mig var det enda dom sa: "slappna av och vila med benen" MEN VAD FAN :P haha! Hon sa barnmorskan att det blir mer intensivare värkar när man öppnar sig så fort som jag gjorde, joo tack det kände jag! Och värkarna kom med 1 minuts mellanrum, så det var inte alls lätt att slappna av.. men konstigt nog så skulle jag göra om det igen :D



Tycker absolut att vi kan hitta på ngt ngn dag :) jag vet inte hur många år det var sen vi såg sist? Det är ju minst 15 år? Det är lääääänge ;)



Lerbäcken är ju ganska fint :) har inte alls varit där mkt, men ngn gång :)

2010-10-05 @ 20:53:28
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!