Man är aldrig för liten för....

 

Mys




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hihi sötnosen :D OCH vilken läcker lampa!! Vars har du hittat den?? Vill ha!! ringer till Andreas



Snart borde han bli frisk och då ska vi träffas :D idag har han inte varit snorig på hela dan (förutom på mrg) så jag var bombsäker på att han blivit bättre, men gick in till honom för 10 minuter sen för att putta in nappen, och då var han jättesnorig... skit oxå =/ men så länge han är snorig är det bra, blir han täpp så blire mer komplicerat! =/



På måndagkväll kommer Andreas! Får se vilken tid, bussen tar ju ändå 10 timmar från Sundsvall! Men hans pappa brukar kunna stanna kvar i Lule (han jobabr där) på måndagar och vänta på Andreas = skönt! Förut flög ju Andreas och då vare skönt att slippa behöva köra varje måndagkväll och hämta Andreas. Nu behöver man ju inte hämta han i lule eftersom att bussen går till kalix, skönare ändå att få skjuts från lule.



Kramar!!

2010-10-22 @ 22:14:31
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Hehe det har du så rätt i :) Så gulligt!

2010-10-23 @ 08:40:30
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Oj vilken fin lampa. Får man fråga var du hittat den? :)

2010-10-24 @ 22:53:21
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!