Nu sover hjärtat för natten- Söta drömmar



Natti,natti



Jag ser dig när du sover
så lätta andetag.
Vill ligga här bredvid dig
när natten blir till dag.
Du ligger tätt intill mig
din hud är mjuk och varm.
Jag känner sådan lycka
att ha dig i min famn.
I morgon när du vaknar
då vill jag se dig le,
förväntansfullt mot världen
och allt vad den kan ge.
Vill skydda dig mot ondska
och finnas där för dig.
Att stötta dig i livet
är ett löfte ifrån mig.
Men fortsätt nu att sova
min underbara gosse
För ännu råder natten
och jag vakar över dig.




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Oo söta killen!



Jo det var nog smart att hoppa över träningen, även om jag var lite sugen. Känns som att det var skitlänge sen som jag tränade!



Har ni funderat ngt på när ni ska komma till kalix? :D

2010-10-18 @ 21:50:32
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Carro

haha, har du glasögon eller? =)Ja men precis, och det är inte så att Neo är vid vitrinskåpen, för dom skiter han i, utan jag är bara rädd att han mitt i allt ska få för sig något och ta en leksak och BAM i skåpet så går det sönder :/ MEn det tror jag inte haha men det kan ju vara en bra anledning till att sälja :P vi vill ha ett sidboard istället för dom :)



Ja men precis, promenad imorgon?? =)

2010-10-19 @ 07:58:30
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hey sötnos!!



Anlednigen till att jag inte svarat är helt enkelt att jag inte sett din första kommentar. Är inte så jätte bra på att kolla om någon kommenterat... mest för att ingen gör det. Men såg att du hade skrivit i det senaste inlägget och tänkte bara "What? Vad menar hon?". Men nu fattar jag! :)



Nog om det!! Och herreguuud!!! GRATTIS! Ni har ju fått världens sötaste lilla pojke! Det måste ju vara helt underbart juh!



Här är allt bra. Rider hela dagarna och jobbar JÄMT! Det är superroligt men riktigt jobbigt på samma gång!



Nästa gång jag kommer hem måste vi verkligen ses! Det är ju EVIGHETER sen sist!



Kramisar



2010-10-19 @ 14:57:07
URL: http://dieanna.blogg.se/
Postat av: Sinne

Men sötnos där :)

2010-10-19 @ 22:34:40
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!