Operation surrkopp


God förmiddag hur står det till en fredag som denna?
Själv fick jag lite sovmorgon på morgon- obeskrivligt skönt! Av någon anledning så lyckas det alltid och jag menar verkligen ALLTID ringa någon och väcka mig precis dom dagarna jag har chansen och ligga kvar vilket inte är ofta. Men,men

Emilio har repat sig efter vaccinet. Han är tillbaka, pigg och glad :)

Jag vet att jag har sagt det tidigare men han blir verkligen bara roligare och roligare. För tillfället arbetar han med att finslipa talet. Högt, tydligt och länge är något han eftersträvar. Han är bara för söt. 

Inte fullt lika sött var det igår morse tjugo över fem på morgonen när vi vaknade av att han låg och snackade med Puuh och gänget som hänger ovanför sängen. Och det mina vänner ska jag säga var en rejäl utläggning om hur natten hade varit.

I förhoppning om att få sova en stund till så lyfte P över honom till våran säng men icket. I brist på bröd så får man surra med något annat. Fondtapeten låg nära till hands och fungerade ypperligt bra.


Glader


Man är trött och känner nej, nej, nej jäkla unge samtidigt som man inte kan låta bli att le när han vilken tid som helst på dygnet gör en hel och lycklig ♥




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det hade kunnat vara Livia du beskriver! Morgonen brukar starta vid 5, vi försöker ignorera henne en timme till och vara sådär jättetråkiga. Går ibland ;-) Vi har en film från för några veckor sedan då hon låg och TOKSURRADE kl 4 på natten i sängen mellan oss. Svårt att vara "tråkig" när jag inte kan låta bli att skratta!



Skönt att biverkningarna släppt, hujjans... Lillan fick ont ont i benet så fick ge henne en supp. Snart dags igen bläää!



Allt bra med er annars? Måste ju styra upp något här framöver så vi och bebbarna får umgås! :-)

2010-10-01 @ 15:25:44
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Go och glad som vanligt :) Skönt med lite sovmorgon

2010-10-01 @ 19:31:23
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hihi vilken söt liten tiger du har i sängen :D

2010-10-02 @ 14:42:04
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jepp jag kommer ihåg :D jag mötte Carina härom dagen när jag och Knut var ute och gick :) så hon skvallrade om att ni hade dop på lördagen och så sa hon att du hade en blogg och nu sökte jag upp den :D



Hehe jag förstår att du var lite less och ville ha ut din älskling :D när var han beräknad?



Jo det är roligt att kunna läsa tillbaka i tiden om vad man gjorde och hur man mådde :D jag ångrar att jag inte gjorde en blogg när jag var gravid!

2010-10-02 @ 21:33:29
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!