Sammanfattning


Bloggen har inte precis gått varm dom senaste dagarna. Bloggtorkan har varit och hälsat på, jag har haft fullt upp och en trytande ork. Ja, skittrött är det rätta ordet.

I torsdags var Hanna, Andreas och Otto på besök. Jag hade kokat ihop en thaisoppa som verkade gå hem hos folket. Nästa vecka är det våran tur att åka till dom. Är alltid lika trevligt att umgås :)

O&E

Polarna tog en sväng i gymmet


Igår var vi och lunchade tillsammans med Sara, Niklas och Tyra på Waldorf innan det bar av för några ärenden och landade inte hemma förän 18.30. Drygt en timme senare blev den välling och sängen för Emilio medan jag och P mös ner oss framför Let´s Dance.

Idag är vi ensammen eftersom P har jobbhelg-suck! Det brukar kunna bli långa dagar speciellt då ingenting är inplanerat. Någon?

Men nu ska jag klä på mig och knalla iväg en runda. Emilio sover redan ute i vagnen. Ciao!




Kommentarer
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Alltså, ni är sjukt lika!

2011-01-22 @ 11:49:32
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för en supergod middag (som vanligt!). Va söta våra pojkar är ♥ Vi ses nästa vecka. Kram!

2011-01-22 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!