En utav mina största fasor


Det går egentligen inte att beskriva hur rädd jag faktiskt har blivit, för att gå till TANDLÄKAREN

Om jag hade kunnat säga att jag inte visste anledningen till detta men det kan jag inte. En gång i tiden var jag riktigt tuff men så hände något. För att göra en lång historia kort så skulle dom dra ut två tänder uppe och två tänder nere eftersom det var för trångt, det blev dock bara två. Jag fick börja med att dricka något som gjorde mig aningen "groggy" och fick sedan bedövningen. Till saken hör att idi..ten till tandläkare började dra tänderna innan den hade värkt klart och när jag började vifta med armarna höll sköterskan bara fast mig och sa att det snart var över. Det är många år sedan nu men händelsen har etsat sig fast i bakhuvudet och kommer förmodligen stanna kvar. Pest och pina är vad det är!

HJÄRTAT GÅR PÅ HÖGVARV!

14.00
ropas mitt namn upp så nedräkningen har börjat, känner mig inte alls nöjd. Har länge dragit mig för att gå dit som ni förstår, men nu har jag haft tandvärk till och från i flera dagar och nätter så nu går det inte längre, usch jag befarar det värsta! Helst hade jag inte velat vara vid medvetande, men man skiter ju inte pengar direkt! Det är nog dyrt som det är!!

Måste sysselsätta mig med något nu, hör ni inget mer från mig så vet ni varför..

dentist
Varför kunde inte jag ha fått tänder med kvalite??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!