Så var det torsdag


Nu är jag minsann uppe och kommer inte missa Days of our lives idag, tänka sig. Hehe. Ni som läst bloggen tidigare vet vad jag menar.

Sedan blir det till att rotera, duscha, göra sig i ordning och sedan iväg.

Min hjärna är överbelastad med allt tänkande, hund eller inte hund? Men vi måste försöka ta ett beslut idag! Fick lite fler bilder igår och fick se en hel del söta krabater men som sagt, alla valpar är söta! så mycket mer man behöver tänka på.

Var på trädgårskurs med Kersin igårkväll, pennan glödde vill jag lova, och det blev bara mer och mer oläsligt så åkte på å renskriva allt när vi kom hem, fick lagomt med skrivkramp. Man är inte van längre när man lämnat skolan bakom sig.

Men nu börjar intrigerna på TV3.... Ciao!



Kommentarer
Postat av: Fluffe

Nu börjar jag att sakna uppdatering här ;)

2009-04-05 @ 16:19:56
URL: http://neuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!