Ledighet


Det blev inte mycket till film igår. Hann bara sätta punkt här på bloggen så kom åskovädret tillbaka. Kontakten åkte ur väggen och vi åkte istället iväg en sväng med bilen. Var rätt mysigt faktiskt.

Idag däremot har det varit jobb för hela slanten fram till sex. Sista dagen för sommaren så nu har jag också lite semester. Känns skönt. Får se vilken dag vi tar vårat pick och pack och åker söderöver. Ska kolla upp lite olika resealternativ bla. Någon som vet vilket bolag som har direktflyg mellan Luleå och Göteborg föresten? Jag minns inte vad det heter.

Efter jobbet åkte vi till Lerbäcken och åt middag och surrade liten. Satt ute på altanen och åt nyplockade jordgubbar och såg hur mörka moln drog sig allt närmre och det dova mullret blev allt högre. Det blev dock inte mer än så, inte än så länge i alla fall.

Men nu har vi kommit hem igen och vi har myst ner oss framför kvällens BECK. Undra egentligen varför man sitter och ser sådant man redan har sett?? Men,men så är det i alla fall.

Nu ska jag bege mig mot köket och fixa lite kvällstugg, blev så jäkla sugen och för allas trevnad bör det göras för att undvika det dåliga humöret hehe.

Ha det toppen! Ciao!




Kommentarer
Postat av: Jonas

www.cityairline.com

2009-08-11 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!