Fredag


Blev en lugn avslutning av gårdagen, sa hejdå till folket på leris och drog sedan vidare till egna domäner. Väl framme blev det lugna puckar med lite mys och slö tittande på tvn. Kändes som en alldeles lagom avrundning innan huvudet landade på kudden.

Sitter och ser Date my Ex, Jo and Slade. Kan inte göra annat än att skratta åt alla överdrivet fjäskiga killar som försöker ställa sig in hos Jo men framför allt hos hennes ex man som också verkar ha en stor roll i programmet. Och andra sidan är jag av den uppfattningen att jag inte riktigt tror på dessa program eftersom att dom under programmets gång lever utanför verkligheten. Men trots det kan det vara underhållande att se på alla intriger.

Nå nu ska jag ta tag i dagens göra, ha det bra så länge!

framför spegeln

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!