Hemma från Maria


Godkväll!

Har kommit hem från en trevlig kvällsvisit hos Maria. Janne och Sussi var också där. Åt en fräsch sallad och baugetter, var och tittade till pollarna i stallet och snackade strunt. Av någon anledning kom vi in på övernaturliga väsen och satt och berättade spooky things vi hört eller varit med om och den ena historian efter den andra lyckades skrämma upp Maria som är husvakt åt sin farmor och farfar vilket Janne njöt av. Stackarn ska sova ensammen mitt ute i ingenstans hehe.


Kvällsmys 
                                 Tack för inbjudan Maria! Det var uppvärmningen inför morgondagen :-)


R.I.P KING OF POP
Trots att jag aldrig varit något stort fan måste jag säga att jag blev chockad av dagens tidningsrubriker om att Micheal Jackson avlidit av en hjärtattack i sitt hem. Trots återupplivningsförsök gick hans liv inte att rädda och han dödsförklarades igår 14.26 lokal tid. Michael blev 50 år gammal.


Nå ska krypa ner i sängen. Godnatt med er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!