Baksmällan


Mötte upp Sussi och Janne i stan idag, gick och käkade och tittade runt i lite butiker. Köpte mig ett par nya VÄLBEHÖVLIGA skor som jag förhoppningsvis ska kunna gå i. Flip flopsen jag går runt i nu har verkligen börjat se sina sista dagar och är inte långt ifrån att ramla sönder så det var dags för ett par efterträdare.

sussi
Sussi strosandes bland alla babykläder. Det blivande pyret fick sig två par söta byxor.


Efter stadsturen åkte vi hem och satt och chillade och snackade strunt och bestämde oss för att vänta in P och gå på 21.30 förställningen av....

Baksmällan

En galen komedi om när tre snubbar och en blivande brudgum åkar på svensexa i Las Vegas. Den ena är smartare än den andra och tillsammans ska de tillbringa "en sista helg i frihet" med sprit, spel, strippor och efterföljande ångest. Naturligtvis blir det några dagar då allt går käpprätt åt helvete och när dom sedan vaknar upp är de senaste tolv timmarna helt blanka för samtliga och dom måste nu försöka återskapa det sista halvdygnet. En elak baksmälla efter en svensexa i Las Vegas helt enkelt, en underhållande film som bjöd på en hel del skratt. Jag och Sussi kom dock fram till att för våra karlar får det nog bli en mer strikt svensexa med saft och bullar när det väl är dags hehe. Nä skämt och sido så var det helt klart en sevärd film.

Har vinkat av dom nu och ska till att krypa ner i sängen. Godkväll! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!