Och så var man framme


Färjan

Färjan sjönk inte och nu har vi äntligen kommit fram till Gotland, närmare bestämt till Visby. Har som hastigast gjort oss hemmastadda i lägenheten, slängt i oss en nattmacka och är nu nerbäddade. Ska bli grymt skönt att sova samtidigt som jag för tillfället inte känner mig särskillt trött men det kommer väl. P ligger och sysselsätter sig med ipoden och väntar på att jag ska fimpa lampan på nattduksbordet men mest av allt tror jag att han väntar på en mer social Sandra, ni vet hur det är, oavsett vad som sägs eller frågas så blir svaret mmm eller vänta just. Men,men....

Ska återgå till kudden, godnatt med er!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!