Stylingtips- Just nu!


Stylingprodukter
  

Tigi Bed Head Brunette Goddess Shampoo
. Det här schampot doftar väldigt gott, min näsa skulle säga att det är en underbar doft av kola, gör absolut så du längtar tills nästa gång du ställer dig i duschen. Ger näring och optimal glans och bevarar och framhäver dom bruna nyanser. Oavsett om det är naturligt eller om man fått hjälp på traven.

Tigi Bed Head Brunette Goddess Conditioner är det nämnda shampots andra hand, pricken över i:et. Hjälper att bevara färgen och ger optimal lyster och näring och tillför fukt.

Tigi Bed Head Small Talk. Fönkräm som luktar helt underbart, lite som godis. Fungerar i tre olika syften: den ger volym och lyft, stimulerar ett livlöst hår och stylar genom definition, stadga och kontroll. Den tillför fukt och motverkar frissighet vilket är mycket tacksamt. Lättanvänd och aktiveras vid värme.

Tigi Catwalk Root Boost Spray kombinerar det bästa från tre världar. Ett skum/lotion- spray som ger textur, volym och fyllighet. Ger ett stort, vackert och fräscht hår utan att tynga ner! Den är helt fantastik, skulle kunna ersätta många produkter i mitt överfulla badrum vill jag lova.

Tigi Bed Head Masterpiece. Fuktresistent hårspray med underbar glans! Ger en medel-/hård stadga och är lätt att borsta ur. En riktig favort och ett stort plus är att man kan säga hej då till flygit och statiskt hår.

Det var några heta stylingprodukter handplockade ur badrummshyllan, bara ett tips!


Dags att ta på sig solbrillorna och gå ut och ta emot dagens uv strålar, det är kopnonväder. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!